top of page

Цифровізація обміну інформацією та документами

Тримайте під контролем інформаційні потоки та миттєво реагуйте на запити Ваших клієнтів

BG 2.png

Інформування

Важливі оголошення та новини губляться в чатах та месенджерах? Маючи єдиний офіційний канал для зв’язку, інформація завжди буде доходити до користувача

img 1.png

Повідомлення

Відправляйте важливі повідомлення та аварійні сповіщення з пуш-нотифікаціями та гарантією прочитання

Голосування

Створюйте голосування з поточних питань та публікуйте публічні рішення замість проведення безкінечних зборів.

img 2.png
img 3.png

Новини

Публікуйте новини про найбільш значущі події із додаванням фото та відеоматеріалів.

BG 2.png

Зворотній зв’язок

Сконцентруйтеся на роботі, економте час та отримуйте зворотній зв’язок від Ваших користувачів. Ми віримо, що ви хочете вирішувати виникаючі проблеми швидше та легше.

img 4.png

Заявки

Користувачі будуть надсилати заявки та побажання безпосередньо зі свого мобільного додатку, а Ви отримаєте їх в уніфікованому інтерфейсі та призначите відповідальних за виконання.

Статус виконання заявок

Усі учасники процесу бачать статус виконання своїх заявок онлайн. Більше ніяких зайвих дзвінків та питань з приводу уточнення статусу виконання робіт.

img 5.png
img 6.png

Контроль якості надання послуг

Ваші клієнти допоможуть Вам із зворотнім зв’язком підтверджуючі виконання робіт. Отримуйте інформацію з приводу якості та своєчасності надання послуг в автоматичному режимі.

Подобається функціонал?

BG 2.png

Документи онлайн

Звільніть себе від рутинних процесів - опублікуйте основні документи для загального користування та надайте доступ до індивідуальних кожному окремому користувачу

img 7.png

Документи

Статутні документи, реквізити та будь-які інші важливі документи підприємства стали загальнодоступними. Кожен може завантажити їх у будь-який зручний час, а ви будете оновлювати їх в разі потреби.

Звіти

Зробіть процес звітування за витрати та виконану роботу відкритим та прозорим, якщо це передбачено Вашим договором з клієнтом. Регулярно загальнодоступні публікуйте звіти.

Контракти

Чутлива інформація, така як індивідуальні контракти між Вами та конкретним користувачем доступна в окремому блоці та лише цьому користувачу.Більше ніяких суперечок щодо термінів дії підписаних контрактів, поточних тарифів чи розмірів рахунків на обслуговування.

BG 2.png

Актуальні контакти

Адміністрація це не бюро для справок. Нехай користувачі одразу дзвонять вузьким спеціалістам замість уточнення контактів за загальним номером.

img 8.png

Контакти адміністрації

Разом із загальним номером, допоможіть користувачам швидко знайти номер бухгалтера чи юриста – це розподілить потоки дзвінків та звільнить Вас від зайвого спілкування.

Аварійні служби

Для вирішення термінових та аварійних ситуацій, додайте номера чергового персоналу, такого як черговий електрик, охоронець, тощо. Це значно скоротить час реакції на конкретну проблему.

Інші канали зв’язку

Для любителів «просто поговорити» розмістіть посилання на групи та чати, де Ваші користувачі зможуть вдосталь наговоритися між собою. А для спілкування з Вами їм завжди доступний інструмент заявок

Дізнайтеся більше про можливості системи

img 15.png
Зниження адміністративних витрат
img 10.png
Спрощення ведення бугалтерії

Готові підключитися до DJIN?

bottom of page