Інформування
Важливі оголошення та новини губляться в чатах та месенджерах? Маючи єдиний офіційний канал для зв’язку, інформація завжди буде доходити до користувача
Повідомлення
Відправляйте важливі повідомлення та аварійні сповіщення з пуш-нотифікаціями та гарантією прочитання
Голосування
Створюйте голосування з поточних питань та публікуйте публічні рішення замість проведення безкінечних зборів.
Новини
Публікуйте новини про найбільш значущі події із додаванням фото та відеоматеріалів.
Зворотній зв’язок
Сконцентруйтеся на роботі, економте час та отримуйте зворотній зв’язок від Ваших користувачів. Ми віримо, що ви хочете вирішувати виникаючі проблеми швидше та легше.
Заявки
Користувачі будуть надсилати заявки та побажання безпосередньо зі свого мобільного додатку, а Ви отримаєте їх в уніфікованому інтерфейсі та призначите відповідальних за виконання.
Статус виконання заявок
Усі учасники процесу бачать статус виконання своїх заявок онлайн. Більше ніяких зайвих дзвінків та питань з приводу уточнення статусу виконання робіт.
Контроль якості надання послуг
Ваші клієнти допоможуть Вам із зворотнім зв’язком підтверджуючі виконання робіт. Отримуйте інформацію з приводу якості та своєчасності надання послуг в автоматичному режимі.
Документи онлайн
Звільніть себе від рутинних процесів - опублікуйте основні документи для загального користування та надайте доступ до індивідуальних кожному окремому користувачу
Документи
Статутні документи, реквізити та будь-які інші важливі документи підприємства стали загальнодоступними. Кожен може завантажити їх у будь-який зручний час, а ви будете оновлювати їх в разі потреби.
Звіти
Зробіть процес звітування за витрати та виконану роботу відкритим та прозорим, якщо це передбачено Вашим договором з клієнтом. Регулярно загальнодоступні публікуйте звіти.
Контракти
Чутлива інформація, така як індивідуальні контракти між Вами та конкретним користувачем доступна в окремому блоці та лише цьому користувачу.Більше ніяких суперечок щодо термінів дії підписаних контрактів, поточних тарифів чи розмірів рахунків на обслуговування.
Актуальні контакти
Адміністрація це не бюро для справок. Нехай користувачі одразу дзвонять вузьким спеціалістам замість уточнення контактів за загальним номером.
Контакти адміністрації
Разом із загальним номером, допоможіть користувачам швидко знайти номер бухгалтера чи юриста – це розподілить потоки дзвінків та звільнить Вас від зайвого спілкування.
Аварійні служби
Для вирішення термінових та аварійних ситуацій, додайте номера чергового персоналу, такого як черговий електрик, охоронець, тощо. Це значно скоротить час реакції на конкретну проблему.
Інші канали зв’язку
Для любителів «просто поговорити» розмістіть посилання на групи та чати, де Ваші користувачі зможуть вдосталь наговоритися між собою. А для спілкування з Вами їм завжди доступний інструмент заявок