top of page

Контроль роботи обладнання

Система моніторингу роботи обладнання є основою для прийняття швидких та ефективних рішень щодо експлуатації об’єкту. Завдяки їй, кардинально зменшується час реагування на аварійні ситуації та можливі збитки.

Типова ситуація на об’єкті

arrow.png

Мало інформації

Відсутність інформації про стан роботи обладнання у режимі реального часу.

arrow.png

Ручне керування

Системи та обладнання на об’єкті керуються переважно вручну.

arrow.png

Повільне реагування

Низька швидкість реагування на екстрені ситуації.

arrow.png

Ручні перевірки

Залежність від людського чиннику – співробітники вручну перевіряють стан роботи систем, навіть якщо ті мають можливість передавати сигнали про стан роботи на пульт диспетчера.

arrow.png

Ручний режим

Робота в ручному режимі систем опалення, кондиціонування та енергозабезпечення призводить до перевитрат коштів на енергоресурси.

arrow.png

Відсутність даних

Відсутність на об’єкті мережі сенсорів, які забезпечують зворотній зв’язок для прийняття ефективних рішень щодо необхідних змін параметрів роботи обладнання.

Як перейти до повного контролю за роботою обладнання

Frame 1351-1.png

Перш за все, треба скласти перелік всіх систем, роботу яких Ви плануєте контролювати.

Frame 1351.png

Далі, скласти список всього обладнання, яке безпосередньо входить до цих систем та роботою котрого Ви будете взмозі керувати.

Frame 1351-2.png

Треба внести в таблицю всі пристрої із вказанням моделей які виконують якісь конкретні функції та до яких підходять кабелі живлення.

Тут треба зробити паузу

Зазвичай, це не таке легке завдання як здається на перший погляд. Оскільки, Вам, як керівнику, перш за все, головне, що обладнання працює. Ви можете бути задоволені ситуацією, коли нема явних проблем чи поломок.

Та Ви можете навіть не здогадуватись якою є насправді ситуація на Вашому об’єкті та де чекати наступних неприємностей через відсутність зворотного зв’язку із обладнанням.

сhart.png

9 з 10 нашіх клієнтів мають труднощі на етапі збору даних

Радимо уважно поставитися до «домашнього завдання» так як це заощадить Вам багато часу та грошей на етапі реалізації проекту.

Як кажуть, правильно задане питання – вже половина відповіді. Так і наявність повного та вичерпного переліку систем та обладнання на об’єкті дає змогу написати правильне Технічне Завдання на реалізацію системи диспетчеризації об’єкту. Що, в підсумку, дозволить реалізувати проект з диспетчеризації мінімальними витратами та в найкоротший термін.

Ми завжди до Ваших послуг

Якщо Вам буде потрібна будь-яка технічна консультація з цього питання чи Вас цікавить як зробити перехід до контролю за всіма системами швидким та найбільш дешевим – ми завжди до Ваших послуг.

Що Ви отримаєте у підсумку

arrow.png

Зменшення витрат

Ви матимете повну інформацію щодо роботи кожної із систем на об’єкті у режимі онлайн та суттєво зменшите витрати на його експлуатацію.

arrow.png

Оптимизація

Це стосується в тому числі й оптимізації кількості необхідного персоналу для обслуговування об’єкту. За роботою всієї системи може наглядати лише одна людина.

arrow.png

Онлайн доступ

Оператор може наглядати за багатьма об’єктами одночасно та з будь-якої точки світу, за наявності інтернету на об’єктах. Для цього не треба встановлювати будь-які спеціальні програми – мати доступ можна зі смартфона, планшета чи ноутбука.

15-40%

можна економити за рахунок оптимізації роботи обладнання

Економія

За рахунок автоматизації систем енергозабезпечення, обігріву та кондиціонування Ви можете зекономити від 15 до 40 відсотків коштів у процесі експлуатації об’єкту. Це на додачу до запобігання збитків від витоків води, перевантаження енергоживлення чи випадкового загоряння.

Group 1350.png

Зворотній зв’язок повинен безперервно підтримуватися між

Frame 1351-1.png

Станом роботи обладнання.

Frame 1351.png

Параметрами бажаних режимів експлуатації.

Frame 1351-2.png

Мережею сенсорів, встановлених у відповідних місцях.

Тільки наявність постійного зворотного зв’язку між цими компонентами забезпечує економію коштів та оптимальний режим роботи систем в цілому.

Покращення якості сервісу

Зворотній зв’язок із роботою обладнання на об’єкті не тільки економить Ваші гроші та гроші ваших резидентів, а й напряму впливає на якість сервісу, який Ви надаєте.

Якщо раніше, про знеструмлення чи підтоплення Ви дізнавались з дзвінків розлючених клієнтів. То тепер все навпаки!

Ви сповістите клієнтів про виникнення проблеми, ще до того, як вони про неї дізнаються самі та дасте їм актуальну інформацію щодо стану її вирішення.

Вони зможуть слідкувати за статусом вирішення у режимі онлайн та не обривати телефони адміністрації.

Готові підключитися до DJIN?

Дізнайтеся більше про можливості системи

Group 1350.png
Аналітика та облік спожитих ресурсів
Дізнатися більше
Group 1349.png
Автоматизація збору інформації
bottom of page