Керування доступом
На кожному сучасному об’єкті є безліч обладнання з призначенням обмеження доступу. Це можуть бути шлагбауми, електроні замки, сервісні ліфти, ролети тощо. В тому чи іншому вигляді, для керування цим обладнанням присутня система керування доступом.
Типова ситуація на об’єкті
Різне обладнання
Більшість спеціалізованого обладнання для обмеження доступу виробляється різними фірмами та кожна надає свою систему керування у комплекті з обладнанням.
Дублювання функцій
В результаті, в середньому, на об’єкті працює 2-3, а іноді і 4 паралельних системи контролю доступу. Вони виконують одні і ті ж функції але не пов’язані між собою. При цьому, користувачі носять зв’язки брелоків – по одному від кожних окремих дверей.
В чому відмінність нашого рішення
Віддалене керування
Не потрібно більше нікуди ходити, щоб додати, змінити чи прибрати будь-який доступ для будь-якої точки проходу для будь-якого користувача. Всі дії можна виконати віддалено безпосередньо із зручного інтерфейсу оператора.
Стан роботи обладнання
Адміністратор може бачити стан всього обладнання у режимі онлайн та може вручну передати команду на відкриття/закриття будь-яких дверей з інтерфейсу користувача.
Об’єднаний журнал подій
Адміністратор має можливість швидко проводити розслідування, маючи загальний журнал подій на об’єкті. В разі потреби, можливо навіть інтегрувати сторонню відеоаналітику для отримання фото чи відеопідтверджень правопорушень.
Єдина система
Завдяки даному підходу різні локальні системи працюють в складі єдиної системи контролю доступу.
Що потрібно зробити, щоб це запрацювало на Вашому об’єкті
База даних
Створити первинну базу даних, як основу побудови для сучасної системи контролю доступу. В результаті, більшість даних, котрі будуть використовуватися при підключенні системи керування доступом, вже будуть наявні в системі.
Для цього скористайтеся продуктом цифровізація обміну інформацією та документами.
Наступний крок
Доповнити базу даних інформацією про всі точки проходу та даними про права доступу до них з боку користувачів.
Чітко визначити правила пропускної політики та гостьового доступу.
Інтеграція
Інтегрувати існуюче обладнання чи провести заміну, в залежності від конкретної ситуації на об’єкті.
З технічними аспектами та основними вимогами щодо інтеграції обладнання можете ознайомитись більш детально тут.
Переваги інтегрованого підходу
Завершивши попередній етап ви отримаєте наступні додаткові можливості для себе та своїх резидентів.
Різні види доступу
Користувачі зможуть паралельно використовувати індентифікатори доступу, які для них є більш зручними.
- літні люди переважно картки чи брелоки;
- молодь обиратимуть телефон або FaceID.
І всі ці види доступів Ви зможете налаштовувати та адмініструвати в одному інтерфейсі!
Гостьовий доступ
Адміністратори на користувачі можуть додавати необмежену кількість тимчасових доступів для гостей, персоналу, сервісних служб і т.д.
- по таймеру або на необмежений час;
- на обрані точки проходу або до всього об’єкту;
- на обрану кількість проходів або необмежено.
Дозвіл надається за допомогою унікального коду, qr-коду, або посилання.
Єдина пропускна політика
Налаштувати єдину пропускну політику об’єкту, можливо згідно трьох опцій:
- користувачі надають тимчасові доступи самі (в рамках власних доступів);
- користувачі надають тимчасові доступи через підтвердження адміністрацією;
- тільки адміністрація видає доступи.