top of page

Зниження адміністративних витрат

Без цифровізації всіх адміністративних та бухгалтерських процесів годі й очікувати на зниження адміністративних витрат. Система автоматизує всі рутинні задачі, робить процеси більш швидкими, а результати - чітко прогнозованими

Настав час вирішити проблеми, які накопичувались роками!

Відсутність належного контролю за процесами та паперовий документообіг це прямий шлях до неефективного керування підприємством та збільшення адміністративних витрат.

Дублювання адміністративних функцій, розмита відповідальність за результати чи надмірна забюракратизованість процесів – лише погіршують ситуацію.

Типові проблеми

arrow.png

Нестача часу на важливі задачі

Адміністрація перетворилась на бюро для справок з приводу будь-яких питань та має замало часу на свою безпосередню роботу.

arrow.png

Немає відповідальних

Всі відповідають за все та ніхто не відповідає ні за що, чи, навпаки, процедура виписана таким чином, що неможливо ніяким чином вирішити виникаючі проблеми.

arrow.png

Робота погіршується

Скільки не наймай, чи змінюй співробітників – якість роботи не покращується. Із збільшенням штату погіршується керованість процесами та знижується ефективність виконання завдань.

arrow.png

Питання не вирішуються

Більшість робочого часу витрачається на з’ясування обставин виникнення проблеми та пошук винних, а не на її вирішення.

arrow.png

Рутинні задачі забирають весь час

Ваші бухгалтери день за днем витрачають весь робочий час на рутинну роботу по типовим бухгалтерським задачам.

arrow.png

Бухгалтерія виходить із-під контрлю

Безкінечні питання клієнтів до бухгалтерії з приводу уточнень та проведення регулярних звірок щодо взаєморозрахунків.

Вам це знайомо?

Це типові проблеми, які були в наших клієнтів до знайомства з нами

arrow.png

Якщо, серед описаних, Ви знайшли власні, тоді Вам варто читати далі та можете бути впевненими, що у Вас вже є надійний інструмент для їх вирішення!

img 16.png

Чим ми можемо бути корисними

Ні для кого не є секретом, що диджиталізація та автоматизація процесів, це шлях до підвищення ефективності у будь-якому сучасному бізнесі.

Ми не продаємо дива, а лише надаємо Вам надійний та простий інструмент, який дозволить здійснити цифровізацію вашого бізнесу максимально швидким та комфортним для Вас способом.

img 15.png

А далі

Все залежить тільки від Вас самих

arrow.png

Проявивши наполегливість один раз, Ви позбавитесь від більшості проблем раз і назавжди!

Для цього у нас є два продукти

img 4.png

Цифровізація обміном інформацією

Тримайте під контролем обмін документами, інформаційні потоки, та миттєво реагуйте на запити ваших клієнтів

Дізнатися більше

img 10.png

Спрощення ведення
бугалтерії

Нарешті Ви вся інформація щодо фінансового стану підприємства під рукою. Нарахування, виставлення рахунків та розподілення платежів займають мінімум часу.

Дізнатися більше

Як це працює?

arrow.png

Ви керуєте процесами, а не вони Вами

Всі типові задачі виконуються співробітниками суворо в рамках встановленої процедури та кожна типова задача має свій окремий розділ. Для заявок Ви використовуєте розділ заявок, а для бухгалтерії – розділ фінанси. Вся необхідна інформація для прийняття швидких управлінських рішень зібрана у зручному інтерфейсі керівника.

arrow.png

Ви не залежите від конкретних виконавців

В Вашій команді нема незамінних. Немає такої людини, в разі звільнення якої Вам доведеться відновлювати інформацію, котра через неї проходила. За необхідності, на будь-яке місце ви можете запросити нового виконавця та він/вона одразу приступить до виконання своїх прямих обов’язків.

arrow.png

Маєте оптимальний розмір штату

Тепер, коли всі процеси у Вас перед очима, Ви бачите реальне навантаження на своїх співробітників. Тримайте лише дійсно необхідний розмір команди для ефективного керування бізнесом. Можливо, деякі з процесів, навіть буде вигідніше перенести на аутсорс.

arrow.png

Маєте змогу вимагати максимальної ефективності

Завдяки налагодженим процесам, працівники просто вимушені бути ефективними, а нові співробітники можуть миттєво приступити до виконання обов’язків. Про незадовільну роботу Ви дізнаєтесь миттєво завдяки зворотному зв’язку від ваших клієнтів та доступу до всіх подій у системі. Це стимулює співробітників закривати свої задачі якомога швидше та якісніше.

Дізнайтеся більше про можливості системи

img 4.png
Цифровізація обміну інформацією
img 10.png
Спрощення ведення бугалтерії

Готові підключитися до DJIN?

bottom of page