Зниження адміністративних витрат
Без цифровізації всіх адміністративних та бухгалтерських процесів годі й очікувати на зниження адміністративних витрат. Система автоматизує всі рутинні задачі, робить процеси більш швидкими, а результати - чітко прогнозованими
Настав час вирішити проблеми, які накопичувались роками!
Відсутність належного контролю за процесами та паперовий документообіг це прямий шлях до неефективного керування підприємством та збільшення адміністративних витрат.
Дублювання адміністративних функцій, розмита відповідальність за результати чи надмірна забюракратизованість процесів – лише погіршують ситуацію.
Типові проблеми
Нестача часу на важливі задачі
Адміністрація перетворилась на бюро для справок з приводу будь-яких питань та має замало часу на свою безпосередню роботу.
Немає відповідальних
Всі відповідають за все та ніхто не відповідає ні за що, чи, навпаки, процедура виписана таким чином, що неможливо ніяким чином вирішити виникаючі проблеми.
Робота погіршується
Скільки не наймай, чи змінюй співробітників – якість роботи не покращується. Із збільшенням штату погіршується керованість процесами та знижується ефективність виконання завдань.
Питання не вирішуються
Більшість робочого часу витрачається на з’ясування обставин виникнення проблеми та пошук винних, а не на її вирішення.
Рутинні задачі забирають весь час
Ваші бухгалтери день за днем витрачають весь робочий час на рутинну роботу по типовим бухгалтерським задачам.
Бухгалтерія виходить із-під контрлю
Безкінечні питання клієнтів до бухгалтерії з приводу уточнень та проведення регулярних звірок щодо взаєморозрахунків.
Вам це знайомо?
Це типові проблеми, які були в наших клієнтів до знайомства з нами
Якщо, серед описаних, Ви знайшли власні, тоді Вам варто читати далі та можете бути впевненими, що у Вас вже є надійний інструмент для їх вирішення!
Чим ми можемо бути корисними
Ні для кого не є секретом, що диджиталізація та автоматизація процесів, це шлях до підвищення ефективності у будь-якому сучасному бізнесі.
Ми не продаємо дива, а лише надаємо Вам надійний та простий інструмент, який дозволить здійснити цифровізацію вашого бізнесу максимально швидким та комфортним для Вас способом.
А далі
Все залежить тільки від Вас самих
Проявивши наполегливість один раз, Ви позбавитесь від більшості проблем раз і назавжди!
Для цього у нас є два продукти
Як це працює?
Ви керуєте процесами, а не вони Вами
Всі типові задачі виконуються співробітниками суворо в рамках встановленої процедури та кожна типова задача має свій окремий розділ. Для заявок Ви використовуєте розділ заявок, а для бухгалтерії – розділ фінанси. Вся необхідна інформація для прийняття швидких управлінських рішень зібрана у зручному інтерфейсі керівника.
Ви не залежите від конкретних виконавців
В Вашій команді нема незамінних. Немає такої людини, в разі звільнення якої Вам доведеться відновлювати інформацію, котра через неї проходила. За необхідності, на будь-яке місце ви можете запросити нового виконавця та він/вона одразу приступить до виконання своїх прямих обов’язків.
Маєте оптимальний розмір штату
Тепер, коли всі процеси у Вас перед очима, Ви бачите реальне навантаження на своїх співробітників. Тримайте лише дійсно необхідний розмір команди для ефективного керування бізнесом. Можливо, деякі з процесів, навіть буде вигідніше перенести на аутсорс.
Маєте змогу вимагати максимальної ефективності
Завдяки налагодженим процесам, працівники просто вимушені бути ефективними, а нові співробітники можуть миттєво приступити до виконання обов’язків. Про незадовільну роботу Ви дізнаєтесь миттєво завдяки зворотному зв’язку від ваших клієнтів та доступу до всіх подій у системі. Це стимулює співробітників закривати свої задачі якомога швидше та якісніше.